'

take my hand and never leave me

shulululu! :) haft en väldigt rolig helg faktiskt, askalas! i fredags hade jag so prov, det gick väl bra. sen efter skolan gjorde jag inte så mycket,chillllade! sen vid typ 19.30 kom matilda & mina till mig. satt lite vid datan, sen drog vi ut, hoho. låg i en såndär låda med sand i, vi tågstationen, hahaha. skulle gömma oss för sigge, jonne & simon, men det gick inte så bra. xd vi gick till konsum och mötte simon, jonne & sigggzor. :) snackade massa bara typ, ruuligt! gick hem vid typ 00.10 eller något. sen kom matildas pappa och hämtade henne vid halv ett, mys! :) igår vaknade jag vid 8 och gick upp & åt och fixade mig lite, sen kom ellen. vid halv tio gick vi upp till tåget, mötte mina & åkte till växjö, plockade upp bullet i rydaholm. gick runt på stan & lite så, hittade tights. gick & hämtade ut biobiljetterna, sen åt på donken, tjockisar! satt där i typ 3 timmar & det va en liten pojke som typ älskade oss, nya homies! :d kollade på winter's bone, den sög. men jag & mina va hur flumm som helst & alla ba älskade oss, inte lite arga. :D åkte hem från växjö 17.30 typ. sen gick jag, ellen & mina ut och träffade jonne & simon, kuligt! sen drog jonne & ellen hem, så jag, simon & mina satt ute och pratade typ, det låter inte så kul med det va roligare än så. :D gick in vid tolv, sov hos mina inatt. vaknade, somnade om, vaknade somnade om... så skönt. iinnan när vi satt nere och åt frukost hos minaabrun.. a skor, kollade jag ut igenom fönstet & gissa vad jag såg!?! jo.. snödroppar på grannens trädgård, vårtecken! :D & så fint väder innan. det va också två mopeder som kom och åkte förbi, ännu mer vårtecken! jag brukar aldrig vilja att snön ska försvinna, men just nu vill jag bara ha sommmar, shit va jag längtar! äkta moppesommar. :D ska snart ut springa, hoppas ni haft en bra helg, det har jag! kanon! :D tack för helgen. pusssar ♥

mer bilder kommer när jag har kommit hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback