'

Холд Ми Ханд и никада немојте да дозволите времена

han är - som ingen annan.

från ingenstans så kom du in i mitt liv
förändrade allt
skänkte mig en kärlek och en lycka
som jag aldrig hade känt förut
med dig hade jag allt
varje dag var underbar
jag var alltid glad
du var mitt hopp
min bästavän
och mycket mer än så
och för dig skulle jag göra vad som helst, allt!
jag har bara ett hjärta
och det har jag redan gett till dig
jag har bara ett liv
och det vill jag leva med dig men

nu är allt redan förstört
inget blev som man hoppats på
exakt som det är nu
är så du sa att du inte ville ha de
man ska aldrig sluta hoppas
men vad gör man
när du inte ens kan prata med mig
varför tog du min hand 
varför kallade du mig för älskling 
varför lämnade du mig
dom tomma stegen ekar fortfarande
och den stor fråga är varför
hur kan man bara göra så mot någon
vissa kan
vissa kan inte
du kunde och nu är det gjort
inte ens en chans fick jag 
det är försent
måste sluta blicka tillbaks
till dom stunder som va våra
allt hände så plötsligt
det var över på en kväll
i never leave you
ett slut eller en helt ny början



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback