'

man kan inte få in hela världen på ett papper. hur smått man än ritar

hej! ellen kom till mig i morse, sen körde mamma oss till bussen. hade först hygien, matteprov & sen servering. denna dagen har verkligen varit konstig. först var alla glada, sedan blev alla arga & ledsna. sånt är livet! jag & marcus stog i kassan & sålde färdigmaten dag. slutade vid 2 & tog bussen hem vid 14.42. kom hem & somnade direkt i soffan, har ont i huvudet varje dag igen..så jobbigt. :/ sen gjorde jag lite mat & mamma åkte så nu sitter jag här helt forever alone och kollar på idol. detta är min sämsta & tråkigaste fredag på skitlänge, surt!!! joakim kom nyss hem & sa att han hade köpt en miniräknare till mig, lika stor som ett A4 papper & touch. rätt häftig ändå haha :) hoppas ni har det bättre än vad jag har iallafall. hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback