'

inte fan snöar det här iallafall...

slutade vid 2 igår, hade hygien, matte & servering. vi dukade buffébord & lite sådant till julbord i resturangen! :) sedan drog hem till mig, jag & ellen. gjorde mat & lite sånt :) ssedan drog vi in till stan vid halv 8. träffade orre, nasse, marcus & jonte ute lite. sen drog vi hem till marcus & lamade oss. drog där ifrån vid 12 & åkte och träffade raffe, butte & jonathan en sväng, sedan hem & ellen lämnade av mig, sen drog hon hem. träffade natt precis utanför mig, så pratade en stund. länge sen nu, saknar dig. hittade inte internet sticker heller så kunde inte skriva när jag kom hem ;) somnade iallfall vid 4. vaknade idag vid halv ett typ, skönt att sova! :) ska hoppa in i duschen nu, sedan vidare till värnamo. ha en bra dag! puss ♥

gamla bilder som gatan! ellü ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback