'

det bästa ljudet som finns är ljudet från ditt hjärta

26 december:
ellen kom & räddade mig vid 18 typ & vi drog in till stan :) åkte till simon sen kom michelle,saran,jonne,philip,philip & linus, tro det va alla! :) vi va hemma hos simon hela kvällen typ, donken med michelle & lite sånt mysigt. stekte katter, lilla söta putte hahaha. duschade får också, finfint! gick ner & snackade med danne vid 2. jag & ellen åkte hem till mig vid 4 typ, haha mysig dag! :)

27 december:
vaknade vid halv ett efter en lång natt i värnamo med dom bästa! :) steg upp & duschade och sånt. skulle till stan & shoppa med ellen, eftersom hon sov hos mig. hann inte komma utanför Bor-skyltarna förrän vi fick vända & nya planer för dagen, haha :) så kom simon,danne,robert & raffe och hämtade oss. vi åkte ut till horda & fixade någonting med simons andra lilla bil :) kom hem från horda vid 17 och bytte bara bil. tog ellens moppebil in till stan, till simon som vanlig hehe. det va bara jag, ellen & simon. så vi chillade :) sen kom rafffifi också! vi åkte tillbaka till horda med daniel & körde race + donken (a) sen chillade vi hos simon resten av kvällen, myspys!
i just died in your arms tonight ♥
28 december IDAG :
vaknade vid 12 idag & träffade sara i stan. gick & fikade och gick i affärer, trevligt. sen drog hon hem vid 17 & mamma hämtade mig, vi hämtade evelina & drog hem till bor. så nu sitter vi här & ska precis gå ut, ha en fortsatt bra kväll! det ska vi ha! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback