'

jag saknar dig, vill ha dig tillbaka

Hade en underbar julafton i Anderstorp. vaknade vid 9 och åt skinkmacka till frukost, sedan fixade mig & vi åkte till anderstorp vid 13.30. kollade på kalle, åt julmat & öppnade julklapparna. jag fick en mobil, presentkort på veromoda & jc, & lite kläder. awesome saker! :) sen spelade vi julklappsspelet & lite andra mysiga spel. kom hem vid 3 på natten & somnade som en stock. hade verkligen en skitmysig dag med god mat & trevliga människor. det fattades bara en sak & det var DU. tack tomten för allting! ♥



25 december: Juldagen
vaknade vid 11 & åt frukost. sedan kom mina till mig. gjorde ingenting speciellt, vi bytte julklappar. fick en rosa jätte mysig kofta av henne, tack sötan! vid 15.30 kom jonatan & hämtade mig och vi åkte till simon där raffe också va. åkte runt & lite sånt som vi brukar, bara umgås! köpte peppakakor på elgiganten & träffade anton, jagade polisbilar, matade får haha :dd. sen åkte vi & hämtade mat från max och hem till simon & kollade på någon film, mysigt! åkte från stan vid 00.30, kom hem & satte mig vid datorn lite. gick & la mig runt 2. tack för två helt underbara dagar ♥
Tumblr_lwt9zmgcml1qd5zqzo1_500_large110954483_large
You took a piece of my heart
I never thought that this
could fall apart
You said you fell in love
And this was more that I
had ever been afraid o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback