'

22 december

hej på er! :) igår vid 10.30 åkte jag in till stan eftersom jag slutade i onsdags.. & träffade evelina & ellen. det var hur mke folk som helst i värnamo, fanns knappast parkeringsplatser. vi fikade, gick på stan & öppnade massa fina julklappar! bilder kommer längre ner. sen stack evelina hem och jag & ellen gjorde vårt hemliga uppdrag. stack till raffe en stund med & snackade lite & kollade på någon film. vid 2-3 tiden åkte vi hem och fixade mat sen vid 17 kom mensjonne & vi drog in till stan igen :) hämtade upp raffe och åkte till pappasimon :) mysigt! satt där ett tag & sen åkt vi runt överallt & busade eftersom mina vänner är riktiga busar. drog till donken vid tolv typ, sen tillbaka till raffe & kollade på breaking dawn, mysigt! drog hem vid kvar över 1 eller något, taack för kvällen! :*

den stora nallen av ellen! & ett linne
navelsmycke från evelina! & ett örngott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback