'

jag faller i bitar utan dig, utan dig!

när livet inte går som det ska så blir man ändå superglad när jag ser hur snön yr utanför fönstret. en härlig känsla och jag älskar verkligen snön, det är så fint! igår var jag helt slut efter att städat hela dagen så somnade vid 19 och vaknade vid 22 haha, somnade igen, så skönt. vaknade i morse och ville verkligen inte gå upp. hade först franska prov, engelska, idrott & åkte skridskor & sist svenska som vi inte gjorde någonting på. väntan på bussen var ovanligt rolig idag, taack vare det fina som kom och föll ner från himlen. hade snöbollskrig också, såå mysigt! :) kom precis till mormor, tog med mig datorn hit för måste fixa lite saker till imon. vissa har det bra & få jullov redan imon och slipper lektionerna på torsdag ;) nu blir det julmys med mina fina mormor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback