'

en grå skala det förändrar mitt liv, men jag vinner ändå ljuset när du är bredvid

har inte orkat eller haft tid att skriva här i helgen så får göra det nu i efter hand!
fredag: hade prov första timmen & fick A på det. sedan mattte & sist servering. slutade vid 2 och tog bussen hem. sen vid 19 typ körde mamma mig in till stan. åkte till evelina & sen kom sara också :) va ute i stan & chillade. mysigt va det! sedan stack eve hem vid halv tolv & jag väntade på att saras buss skulle komma vid 00,10. sen vid 00.30 kom mamma och hämtade mig i stan. tack för en toppen dag! ♥

lördag: vaknade vid 10 & gjorde mig i ordning, sedan kom båten till mig. jag, mamma & ellen åkte till jönköping och gick på stan. såg sebastian krantz & byggare bob! :') hittade lite julklappar & sånt. sen drog vi in till A6 också och gick där ett tag. kom hem vid 17 och det var snöstorm på E4:n, kändes som det tog en evighet hem. men hem kom vi tillslut :) riktigt mysigt! kom hem & åt lite. sedan vid 19,30 stack jag och ellen in till stan. skulle träffa simon vid 21. så va med raffe en stund innan :) sen vid 23 kom simon, danne & butte och vi åkte hem till simon. simon och butte spelade cs haha & jag och ellen värme oss med en fläkt haha :d sen vid halv 1 åkte simon, butte & danne till gnosjö så vi åkte hem. tack för ännu en toppen dag! ♥
idag: vaknde vid 12 & åt frukost. blev så glad när jag gick upp och såg att marken va vit utanför fönstret. äntligen ett vinerland igen, hoppas det håller sig och kommer mer snö så vi får en vit jul. sen har jag bara kollat på massa julfilmer med mamma hela dagen, mysigt! ska plugga lite nu. känns rätt meningslöst att dra till skolan imorgon, ska städa köket hela dagen(det suger). hoppas ni haft en fin helg, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback