'

When you walk away. Nothing more to say

hejsan :))  i fredags ruttnade jag bort typ men mina kom och räddade mig som tur väl va, kollade på idol & lite sånt mys. sedan sov hon här, mysigt :) igår vaknade vi vid 12 & gjorde toast till frukost, gotti :) kollade på film & pluggade lite, sen vid 16.59 tog jag tåget till värnamo & umgicks med mina fina vänner :) underbart! kom hem vid 22 & mina kom till mig en sväng. sen dog både hon & jag, så kommer inte ihåg vad som hände resten av kvällen. ;) kom hem vid halv 3 & gjorde lite mat, testade att dansa zumba också. men nu ska jag hoppa in i duschen & sen plugga. mina kanske kommer hit en runda ikväll med, mysigt! puss ♥
The offspring - You're Gonne Go Far Kid ♥
old picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback