'

jag kunde inte kämpa emot för att inte få dom att rinna, och det var för dig

hej, började halv 9 idag med hygien sen matte & engelska. slutade vid 13.40 & väntade på bussen med granis, sen kom evelina förbi en sväng också & fick mig på bra humör. kom hem och gjorde lite mat till mig, kollade på mitt franskaprov som jag har imon, som jag bokstavligen skiter i! jag ska sluta läsa franska, punkt slut. :) vid typ 17 kom jonne & hämtade mig och vi åkte till stan o träffade raffe, robert & victor. sen åkte jag, raffe & jonne och mötte simon&danne, åkte runt lite med dom..sen till horda & till rydaholm. ni är knasiga! åkte överallt & ingenstans. sen körde dom hem mig vid ungefär 21. för världen är du bara någon, men för någon är du hela världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback