'

Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig. För jag trodde att du fanns och väntade mig

tjolahopp :) började halv 9 idag så åkte med mamma in. hade hygien, matte utan lärare, inställd svenska & sist engelska. så hade 2 lektioner idag & slutade vid 13.40. ellen slutade inte förrän 16, så jag gick på stan & fixade lite sålänge. sedan mötte henne vid skolan. följde med henne till kiropraktorn, sen stack vi ner till stan igen & fixa lite julklappar, mysigt :) träffade rafael & robert också. åkte hem vid 18, fy va halt det var ute. varning för blixt halka & bilkö, kan det bli bättre? kom hem & gjorde lite mat, pluggade & nu ska jag slå på tv:n & se om det finns något bra ikväll! vi hörs imon, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback