'

om du gråter så betyder inte det att du är svag, du har bara varit stark alldeles för länge

hejsan! shiet va fint det är nör det är snö överallt! :') vaknade vid 4 & kunde inte sova, bra jobbat! gick upp vid 6 och va hur trött som helst, duschade & gjorde mig i ordning. gick till bussen som var sen som vanligt. tog 100 år till skolan men 10000 år hem.. hade först franska, engelska & gympa. efter sedan va svenska inställd så slutade halv 2 :) på engelskan gick vi till Åkanten och kollade på hur ett julbord ska se ut :) sedan efter gympan slängde jag mig i snön & gjorde årets första snöängel haha! :d tog bussen hem vid 14.42. såg ut som en snögubbe påväg till bussen, så stora & fina flingor! gjorde lite mat och sen kollade på filmen Elf. såg typ halva filmen, sen sov jag & vaknade för en stund sen ;) nu är huvudvärken borta iallafall :) ska kolla på resten av filmen nu & sen plugga lite. puss :)
min fina klass! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback