'

laaadiiiidaaaahh, 1000 miles away

hemma efter en fin kväll i värnamo med mina fina pojkar! åkte med jonathan in till stan vid 17 & stack till simon & daniel. åkte en runda i simons nya bil :) träffade raffe, victor, butte, anton också.  har typ åkt runt överallt hela kvällen. åkte med simon när han körde i skogen, wiho! raffe körde också lite :) tyffingar!  & duunkat musik med simons himla superduper baslåda! snacka om att det var skönt att komma hem, här var det inte en kotte och hur tyst som helst. var verkligen skönt, är helt trött i huvudet.  innan vi åkte hem drog vi till donken en sväng, träffade även emil, johan & koffe där :) så nu ska jag gå & lägga mig. skönt att vara helt slut! har verkligen läängtat efter min säng! såå godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback