'

allt som jag byggt upp, faller rakt ner i marken när jag inte är vid din sida

godkväll! :) har precis färgat håret på min lilla mamma, det blev
bra faktiskt! & det var första gången med, duuktigt!(y) har varit min oturs dag idag, började med att jag försov mig, sedan när jag skulle åka till skolan var bussen 15 minuter försenad, men det va så härligt väder så det gjorde inte så mke! kallt, det snöade & helt fint :) sen förlorade jag på bowlingen med! inget ovanligt, jag suger verkligen på det :') fattades bara att jag skulle halka på vägen & bli överkörd?! men jag lyckades hålla mig borta från det faktiskt. har matteprov imon & jag har ingen miniräknare med EXP-knappen. känns stabilt åsa, smart chey dedär! haha godnatt puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback