'

så länge du andas ska jag leva vid din sida

sääämst uppdatering, men inte så lätt utan internet (a) varje gång jag uppdatera är jag oftast hos mina ;) i lördags kollade jag på film hos mina med elliot & patrik. & va ute typ.. :)
i söndags...solade jag typ, älskar verkligen suulen! ;) åt glass med mina & kalle. sen kom jukkan :) va ute & chillade lite. sen drog jag & granis till donken, sen till bor, chillade & mina kom också, :) kuligt!
idag stack jag till hyltan på förmiddagen med mamma, ulla, hanna, victor & magnus:) vi solade & badade, asgutt. skulle egentligen åkt till vemdalen, men ah.. blev inte riktigt så :p kom hem vid halv 3 och åt. hemskt vad att vara i solen tar på krafterna haha, somnade när jag kommit hem & vaknade vid 6 när hanna & dom kom :) dom har precis åkt hem och för en gångs skulle ska jag försöka att sova lite tidigt :) fiska imon förhoppningsvis med my friends :) godnatt pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback