'

kissa på en potta

hej på er! hihi :) åkte till växjö igår vid halv 4. gick i affärer och fikade, hittade en tröja också, schitmysig!!!!!!! sen rix fm, stog långt fram, nära scenen. awesome ! :D träffade granis, kalle och simon, kul (: det var slut lite efter 10. påväg till bilen träffade vi sonny och effe, askalas ! har inte sett dom på hela lovet, så det var roligt :) åt på donken och shit va mycket folk det var. tack för kvällen, riktigt rolig och mysig <3
idag har jag och mamma varit i skogen och plockat svamp och blåbär :) hehe. nu sitter jag hos mina, och säger vad hon ska skriva på min blogg. har nyss badat med henke och alle, busfrön! hehehhee.. ska hem och äta, sen grilla med mina, henke och alle. ha det bäst, flodhäst ! :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback