'

jag lever i vänta på en andar chans, på en vind som ska föra mig hem. låt mig glömma och starta på nytt.

hej :) i måndags va jag med mina, och träffade paul, sigge, virreman & henke :) åkte till granberg vid 7 där thorén, linus, william va. grillade och chillade.. :) sen kom elin & malin vid 9 typ. dunkade musik och hade askalas! :) william är ju go, drömmer om jesus hahah! sen stack elin, malin & william hem vid 2, och vi andra kolla på tv ett tag till. sen gick vi och la oss vid typ 3, eric somnade direkt haha :) jag sov mellan thoren och linus, mysigt :) sov fem timmar eller något, lagom sköönt :) gick upp vid halv tolv och gjorde våfflor till frukost, gotti! chillade hela morgonen, sen kom ellen vid 2 och stannade till 5, sen drog vi hem till mig och hon tränade. efter det åkte vi till miliasandolf vid kvart i 9 typ, & hälsade på henne :) du är bra pluttan! åkte från rydaholm vid 22.30 till eric & socialade oss med honom lite :) drog hem fråån eric vid halv 1. va som en ispinne när vi kom hem, 7 plusgrader va det ute, EN SOMMAR NATT? - mer höst... tack för kanon dagar bejbs! har precis varit ute med patrik, elliot, robert, kalle, matte & macka. ska packa ner det sista i väskan, sen dra jag till farmor & farfar i några dagar, kom om ni vill! :) puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback