'

bonka bäver i borås (L) mina brun

hej på dig, igen! vaknade vid halv 10 & åt, sen fixade lite fika. tog moppen & hämtade mini, sen stack till hyltan & schteekte i några timmar. :)))) drog hem och åt, sen stack vi till solgården & badade med kalle & robert och matte. sen stack matte, hoho :) sen cyklade vi hem till mina & kollade på film, den har precis tagit slut..eller orkade inte kolla på hela, den va rätt lam hah :) eat pray love hette den. ligger i minas säng & lyssna på "vem har tagit min kexchoklaaaad...." ska ut lite nu, sedan hem & packa lite. åker till varberg imon halv nio typ :) sola & chilla hela dagen, mysigt! bäst jag skynda mig att skriva innan mina får klaustroforbi här inne..ha det bra! få se när jag blogga igen, :) puss&kram skumbanan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback