'

tack för helgen! (L)

tjenixen, i lördags drog&jag mamma in till stan & fixade presenter sen åkte jag till matilda, inis & jussse. :) sen åkte jag&matilda moppe hem t mig & hämtade lite saker & så, sen typ drog vi t donken, träffade tove & hon hade ju jätteroligt..eller inte. :) sen åkte vi hem & sen drog t horda vid 5 typ, firade victor,hanna & albin :) sen drog vi hem vid halv 12. tack för dagen! :love: söndag: vaknade & duschade o så. sen kom matilda & vi åkte direkt & fick massa tuggumi ;P sen åkte vi runt & sen åt, sen när vi skulle åka en sväng till började det ösregna, så vi fick nödstanna, haha :) sen gjorde vi massa, åkte runt & lite sånt. sen drog matilda hem, tack för helgen alla (L) jag gjorde ngn svenska sak & så.. kollade på mamma mia..! så fin :( :( hörs imon! :love:



that is the question of what to cope and what you want.
I know myself that there are many many good, but not
tillräckligt.allt is your fault, you should just take it.
came
down. I hurt you, I hurt all, it's called peer pressure...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback