'

ryddddddddddddddaholmis ;)))

hallllooooj ;) i torsdags efter skolan stack jag&båt in till trafikskolan, och gjorde prov. det gick aboolut inte bra, hahaha :P efter det gick vi & ellen köpte lackleggins, sen drog hon hem & jag gick o träffade ewelina. sen vid kvart över sex kom anna&albin & vi åkte till bor, :D där alla andra av mammas syrror var, åt glass&daimtårta,mmm ;d gosade med albin med! sötnos! :love: fredag: drog t skolan, först matte & sen idrott, orientering, jag&bella va verkligen bäst! gick igenom hur tät skog som helst, så man nästan fick krypa, hahah sen lurade sigge, victor, ludde & simon oss i ett träsk, mumsigt vatten, det stank! :D så nu har vi bara en bana kvar, götttis. :d t r ä s k t r o l l sen efter skolan följde jag med bella hem tilll rydaholm. sen stack vi till millan & lite sånt, kollade på jonas helgesson & skit. sen efter va vi ute & gick, träffade effe, sonny, lucas, daniel, & mathias, haha :d sen va vi ute eett tag & sen stack vi hem & åt. sen vid 23 stack jag hem för bella skulle upp tidigt.. memen, tack för dagen! :) :love: nu är jag i stan, 40 års fest, haha :d hare fint pusssss, love :love: :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback