'

ösregn (:

hejsanhoppsan, igår kom matilda. :)& vi åkte lite, sen åkte vi till minabrun' & hon följde med oss & köpte glass, hälsade på alla, fick värsta skrattanfallen, hahahha ;) sen åkte vi runt & mina kajkade (y') sen drog hon hem & jag o mina gick in & spelade kort :) "din schetna bullmos" HAHAHA =) sen idag, gick upp & plattade håret, sen vid 13 kom mamma & hämtaade mig&mange, haha ;d drog t värnamo & fikade lite, sen trafikskolan, ;) jag, hanna, anton & mange körde, det va roligt, i ösregn (y) sen gjorde jag ett prov & blev godkänd :D sen kom ellen med, sen stack jag hem & ska göra franskan nu, sen ut (: imon är det inte vilken dag som helst... (a) sköt om eR! pusss :D :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback