'

om det nu ändå fanns någon som förstod vad jag känner för dig.

hejsan :) slapp dag! vaknade vid 8,40 & gick upp, åt & bytte om. sen kom ellen & vi gick till skolan, orienteringsdag. :P efter första kontrollen fick jag skoskav (y) jag&ellen fick värsta paniken, hahahha. men det gick askalas, sen helt plötsligt gick vi vilse, det va ju lyckat. när vi va på sista kontrollen & nästan utanför skolan orkade jag inte mer, ellen ba drog mig, hahah :d efter skolan drog jag&ellen hem till mig, vi åt massa glass & jag duschade. sen drog vi upp till pizzerian & mötte, lovisa, sophie, elina, nina & jossan. sen drog vi t konsum, där va malin, clara, julia, valdes, lucas & albin, hahah :P väntade på att bussen skulle komma så lovisa&ellen kunde åka hem. :) så skönt att vi slutade tidigt idag, :cool: sen efter allt, cyklade jag hem & pluggade, har typ pluggat hela dagen, men kan ändå ingenting. -.- nu ska jag ytterligare plugga lite till. :( so prov imon. ni får ha det bra! pussssar :love: gratttis sonny, rebecka, frida & elliot! :)



you are too easy, I don't know what is wrong
everything is upside down, and you know very
well I love you the most on this earth. you are
my guardian angel forever, in my life i hope ♥









Kommentarer
natttta säger:

så jedrans söt du är ellllü (: <3

2010-09-30 | 22:29:20
Bloggadress: http://nattwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback