'

du är bäst! :D <33333333333333333333333333

hejsan & tack för min födelsedag :d igår: mamma lockade håret & sen kom mina & vi stack till skolan. första lektionen va bild, det va lite roligt för en gångs skull :) sen tog bella&ellen in mig på en toalett & klädde ut mig till en.....? :D ni får se bilder sedan (; sen på matrasten blev det värsta kalaset, vi åt masssa tårta :) två stycken. och när vi tände en såndära "fontän" & hade sjungt, gick brandlarmet, HAHAHHA ;D alla ba skrattade (y) men vi sket i det & fortsatte, hahaha ;d tack för allt! fick ett armband av ellen, & ett halsband av bellllut, tack (: :love: sen efter skolan följde ellen med mig hem & vi åt lite, sen tränade hon, & jag kollade på. xd sen åt jag tacos utan tacokrydda, hahah ;d sen kollade på tv & lite sånt, tack för den underbara dagen! :D askalas!
onsdag: vaknade & så, sen gick till skolan, hade två lektioner sen kom mamma & hämtade mig & vi drog in till stan. :) körde upp med moppe i staden (y) jag fick köra först, det gick tummen upp! :d sen drog tillbaka t skolan & åt, haha & sen e-val. kom hem & somnade typ direkt (: sen nu ska jag tillll KONSUM med minabrun'. ;) sen blire AJDOLLLL :) pussshej leverpastej :'d  :love:




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback