'

12 dagar ! ;PpPpPppPPpPpPPpPppPPpPpP

hejsanhoppppsan! :) dagen började med att jag försov mig, hah så det blev ingen idrott. :question: men kom till skolan tillslut, rose-marie behöver seriöst opereras eller ngt, hon är för gammal för att vara lärare. kärrring! :thumbdown: efter skolan drog jag&minibööna in till staden! gjorde inte så mke faktiskt, fick lite panik & så :blush: sen mötte vi eve&carro :love: :) sen kom mamma & vi åkte till trafikskolan, för mitt körkorttillstånd hade kommit, så fixade körlektioner & så, så jäkla bra :cool: sen drog hem & gjorde matteläxorna, (y) sen nu ska jag ut en littlerunda! :) du är bäst! pussss:love:

du kan ju helt enkelt
bara dra, ditt äckel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback