'

-' jag lever i gräddfilen

tjena tuffffing'
chillllhelg, verkligen!
fredag- skola & matteprov. sen efter skolan drog hem med ellen&bellla & fatima, lämnade våra väskor & så. sen träffade vi eric&schlebbe :)sen drog vi hem till fatima, & hennes fina hus, fyfan aso, askalas! ssen gick vi upp & åt pizza. eric, simon & sebbe kom dt & sebbe lyckades ramla med sin moped.....igen (y)  sen drog vi hem & fixade oss, sen kom mina & mamma körde oss till bussen..till sigges. det va kul där, som vanligt. sen vid 12 drog vi hem igen. snacka om att man behövde hörselskydd i bussen, alla fjortisar från gröndal åkte med oss -.- kom hem vid 1 nån gång, & mina följde med mig hem, vi gjorde mat :)   sen vid 2-3 gick vi & la oss.
lördag, igår - vaknade 11, gick upp & åt, sen gick & la oss igen. vaknade igen vid 4 typ (: sen drog vi in till värnamo. vettisjutton va vi gjorde där :d köpte godis & energidryck &.. gick vilse ? ;) haha. drog hem vid 10 & så kollade vi på film & så. a night at the roxbury & camp rock. sen gick vi & la oss vid 4 ungefär.
söndag, idag- vaknade 11 typ. vi åt & lite så, sen chillade vi mest. sen har vi inte gjort så mycket mera idag faktiskt :d fixat mat & kollat på tv typ. kollade på camp rock 2, hahah :)  men ja. tack för helgen plutt. (L)

jag saknar faktiskt dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback