'

varje gång jag ser dig faller jag ett steg lägre

tjaaah =) känner att jag verkligen måste göra om mig blogg, men jag orkar faktiskt inte för det kommer ta hundramiljoner år haha. igårkväll gick jag upp till stationen (L) ..& mötte minabrun' som va på sin lilla vandring, hoho. sen cyklade vi ner till skolan, för jag hade utvecklingssamtal. torsten säger samma varje gång, dfinns ingen mening att ens gå på det. :)  vaknade & slängde mig in i duschen, börja bli värsta sömntutan, ihihi. gjorde mig i ordning & så, sen typ sprang upp till tåget, :) kom in vid halv 10.. jag har bara planterat massa blommor i krukor, exakt hela dagen.. :( sen kom emilia förbi en liten runda (a) slutade vid 16 ungefär, så jag gick ner till stationen för att möta ellen. när jag va vid stationen skrev jag till elllen att komma, då hade hon gåt hela viadukten upp, hahaha ;) åkte bussen hem, jag&ellen gick sedan hem och åt. sen skulle vi kolla på tv, men det slutade med att ellen väckte mig vid 6 och skulle träna, så social va jag :) va verkligen hur trött som helst, så problemet är att somna ikväll, men det går nog (y) blev hur rädd som helst, joakim kom med ngn läskig blinkade mask & skrämde mig, läskig! :( nu ska jag.. vet inte vad jag ska göra. jag är inte tröttt iallafall (a) imon blir det nog att fika efter paron, vi hörs plutttisar! pusss ♥


Kommentarer
millan säger:

du är söööt. :D

puss. (L)

2010-10-30 | 10:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback