'

jag har en egen värld, där är du guldvärld. där går vi hand i hand, i ett sagoland..

tjeeeena snygggingar! :bigeyes: äntligen helg & det är skönt, det bästa som finns, nä inte riktigt kanske.. ;) vaknade vid halv 8 idag & typ dog, va hur trött som helst. gick upp & åt och sen gick jag o la mig igen (a) myspys! somnade om, vaknade, somnade om, vaknade... till 12,33. sen gick jag upp & fixade mig lite, sen stack jag till nathaliesölving! ♥ hon som är så "gigantisk" HAHAHAHAHHAHA :cool: vi gick ut & pratade massa, fick varsin godispåse av jonatan, huhu. :p godis i näsan funkar också (y) jag kan verkligen inget annat än att skratta, din tönt ellübellübuS! :D:D:D sen gick vi hem & åkte till stallet, åh fy vad söta kattungarna va, dom pep och kunde knappt gå, så himla söta! 10 dagar är dom, och dom ska typ avlivas, så om någon vill ha katt, säg till. :) matade tjockiswalwska, hon är en plutt! sen åkte vi hem igen & gick ut. frös sönder också, fybubblan va kallt det är ute nu för tiden! :(:O sen träffade vi simon, jonne & pt. gick hem och åt, sen kom natta & vi drog ut, gjorde massa shiet. träffade markus & pontus, sen hem och värmde oss (a) tog på oss mer kläder, haha vi blev som istappaR :') tillslut drog vi in, & fryser fortfarande! det är sjukt, hur kallt det är ute egentligen.. och det är inte ens vinter än! :o tack för dagen babiii ♥ känner att jag verkligen behöver gratis sms snart (a) får typ...panik :( mehn ha det fint! pusss :love: du gör mig glad din...fjant (a)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback