'

jag saknar dig redan :/

hejsan ;) första lektionen bild, fast istället va det tråkig nutidsorienterng. sen matte & sen franska. sen mat (: jag&bella fixade tårtan till ellen, det va gotttti :) sen hade vi engelska, jag & ellen är bäst! sen sista so & det sög :) efter skolan stack jag hem & råkade somna i soffan med plattången på, det va meningen att jag skulle plugga... :bigeyes: sen vaknade jag  & åt lite, sen pluggade & nu datan :) ska snart ut, alla är så tråkiga så det blir att gå ut ensam :( får akta mig för alla troll också! ;) kemiprov på torsdag & jag kan inte ett skit :( ha det fint! pusss:love:      jag saknar dig...

gratttis äckelungeelllen! :D :love:











JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKLIPÄLSKI :D :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback