'

let it burn let it burn let it burn let it burn ♥

bästa helgen på länge! igår sov evelinaplutten hos mig, vi ick upp & åt o så, sen åkte vi till stalllet & eve red på sallly :) *tummmmen upp* sen åkte vi hem & åt hemmagjord pizza, mysigt! sen lite senare kom joakim&glenn och hämtade mig. sen på kvällllen lekte jag med minabrun' (L) först va vi ute, sen inne, sen ute, sen inne.. sen vid typ halv tolv försvann jag från mina, eller rättare sagt..det va ngn som kidnappade mig (a) och minabrun..akta dig för sånna saker som lossnar ;) i morse vaknade jag upp i skogen hos plutttrollen. drog till mina, cyklade hem i regnet och åt&duschade. sen la jag& mina oss i sängen, råkade somna hur länge som helst. va verkligen trött (a) gick upp och åt, sen stack jag bort till ellen & bellas träning och kollade lite, fy vad det regnade ute. snart ska jag krya ner i sängen, jag kommer slockna med detsamma, är hur trött som helst men det är de värt ;) nu snöa det ute, så himla mysigt! nu ska jag krypa ner i sängen efter en bäst helg, ni betyder mest pudddingar! PUSS & GODNATT ♥

matildas favorit bild =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback