'

a tree without leaves, a soul without love, an eye without tears, a car without tires, a life without you...

hejswsan ;) mamma körde in mig till paron idag, skönt! värsta snövädret (a) fixade lite & sånt, sen fixade malin min frisyr. sen hände massa skit så jag och ellen åt typ inte.. vi gick en runda & så. sen träffade vi edwin, maja, amel, & tove. efter lunchen märkte jag massa produkter, sen fixade malin två röda slingor på mig, tihihi för busigt! (a) sen kom edwin förbi en runda & pratade lite, haha. & en viss plutt...bara dissade sådär :bigeyes: sen fikade jag & malin lite, fick ett hårspray som luktar hur gott som helst! :') det va sista dagen idag, rätt tråkigt faktiskt för jag har haft hur ruuuligt som helst! :cool: :cool: jag & ellen åkte med bussen, hon följde med mig hem & vi sjöng singstar.. MYSIGT :D , sen vid typ 6 åkte hon hem, jag & natta tog en runda med mopppisen, love it (A) sen kom inis&tilda och vi kollade på idol & så. sen nu ska ewelinis sleeepa here! ;) eftersom jag inte våga sova ensam..man vet aldrig vad trollen hittar på mitt i natten ;) haahaha, " hon är lebb"!!!! är helt överhyper & flumm.. vilket jag inte borde vara en sådanhär fredagkväll, HAHAHAHAHA :D:D:D:D nu ska vi kila vidare, är inte så trött iaf (a) vi hörs imon.. eller om några timmar rättare sagt :') KYSSSS!  :') :love:





ser typ inte ut så i verkligeheten, hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback