'

possssssss

hejsan hoppsan! ;) vaknade vid halv 8 idag, gjorde mig i ordning och gick upp till tåget och så. hahahahahah! (a) sen gick jag till min prao och blev typ förföljd... av några ;N (a) fick göra allt möjligt, rätt roligt faktiskt! ;) sen kom ellen och vi träffade malin & gick sen och hälsade på edwin, han verkade ha roligt iallafall! :) sen gick malin och åt, träffade frida & Inez, så söti! sen slutade jag vid typ halv 4, gick till trafikskolan och gjorde prov (a) sen gick jag till hemköp, där ellen& edwin va. :) missade första bussen, så tog en annan, åkte hem med ellen, sen kom ellen inte hem på något sett, så hon får sova hos mig.. i min säng.. under mitt täcke...vid min rumpa (A) hahahahha puss :D  nu ska jag & ellen... kolla på tv, puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback