'

faller du, faller jag.

tjeeenixen! hade fullt upp igår så kunde aldrig skriva, så jag gör det nu! :) Torsdag: vaknade vid 8,20 och gick upp o duschade, sen kom ellen på moppen. vi hade nämligen sovmorgon, så hilma gutt :)  fixade mig och så, sen stack vi till skolan. hade biologi första timmen, sen franska, mat och det det hade jag fysikprov, det gick superbra faktiskt. :) tror jag iaf. sen svenska och vi fick reda på våra prov. jag, jonne & malin skapade en IG grupp tillsammans, men när vi väl fick proven så va det bara jonne som fick ig. hahah (a) fick en fin ros av jonne som han plockade i rose-maries land också, den va fin :) efter skolan sat jag, ellen, simon & fatima kvar i datasalen och fixade klart lägenheten, blev nästan helt klar. sen drog vi hem och sen till stan. det va hur kallt som helst verkligen! :) vi åkte hem till matilda, josse & evelina, väntade på att dom skulle äta, sen följde matilda & eve med ut på moppen :) åkte runt lite & flummmade.. hahah ni är så bra! <3 sen åkte vi hem vid typ 6, när vi kom hem var farmor, farfar & mormor hemma, vi fikade och åt tårta (a) fick massa pengar. :) satt hela kvällen och höll på med lägenheten, slocknade så fort jag la mig i sängen, skönt! fredag: vaknade och så, först matte, sen gympa & vi dansade, haha :) dansade med efraim, jonne & sonny. sen hemkunskap i 40 minuter. hjälpte ellen i datasalen med massa, :) sen mat, tacos. tål fortfarande inte det.. :( sen fysik & sist so. sen nu.. HELG! fy va skönt! :) är borta tre veckor från skolan nu, två veckor prao, en vecka lov, så gött! :cool: idag blir det nog bara att ta det lugnt, plugga lite moppe & ta masssa fina kort bland höstlöven! och imon kommer ellen från ljungby och till mig sen drar vi till rydaholm! ha en bäst helg puddingar! pussss, love ya :') :love:



old.





Kommentarer
Anonym säger:

haha, nyår :D fint att man typ bara ser min hals.. <3

2010-10-16 | 13:46:26
Bloggadress: http://lilllem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback