'

åsis ....

hejsan :) vaknade & kände verkligen inte för att gå upp, kunde inte sova igårkväll, så va helt trött, gick upp & direkt in i duschen, så skönt. gjorde mig i ordning och sen kom mina, vi cyklade till skolan..eller rättare sagt jag cyklade (a) första lektionen franska, sen syslöjd.. sen sista lektionen svenskaprov. jag kommer seriöst få ig, kunde typ inte ett skit :( menmen, rose-marie är söt.. var hur arg som helst. :bigeyes: stack hem & sen va ute lite, sen hem & fixade hemkunskapslägenheten, nästan klar (a) har massa fina runt hoppade popcorn som en viss minabrun har ritat :) sen åkte jag in till värnamo & lite sånt. sen nu sitter jag och nörda mig på msn som vanligt (a) man blir glad av det iallafall :') ska fixa lite på datorn & sen mysa ner mig i sängen, pusssss på dig!  :love:


vill va plutt igen (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback