'

swampbob♥gary

hejsan! jag orkar inte.. :(
gick upp & duschade och så.. sen åkte tåget in till praon, gjorde massa kransar & sånt, det va kul. sen åt jag med evelina, carro & matilda :) sen gick jag tillbaka & eftersom det va sista dagen så fick jag göra någonting till mig själv, slänger upp en bild på det senare! jag gjorde iaf en sak till mamma, eftersom hon fyller år idag. gratttis,ily♥ slutade vid halv 4 & gick ner till dagiset där ellen praoade, sen kom hennes mamma och hämtade oss, åkte hem och la mig i sängen, så mysigt! åt lite och sånt, sen skrev natta & jag gick ut till henne, finns alltid & det vet du elllübellübuS!:(♥ sen typ.. fick min paket & så (a) det va fint, sen hände massa shiet, jag vill ha en nummerplåt (a) hahah i fix it! ;) sen följde jag med mamma&mormor till horda för att lämna mormor, och då kom trollen och tog våran bil..dumming! (a) nu ska jag krypa ner i sängen & försöka bli gladis :( pusss....♥
bilder kommer imon eller något(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback