'

pusssar på dig!

ni är sämst på att kommentera.
mmmen hej! ;d
världens lamaste&roligaste dag på denna veckan.
först livsstil & jag hade syvsamtal. sen so & sen engelska ? :) sen mat..sen musik och sista lektionen e-val (a)
jag va bara så grym på fotboll, det vet alla. :D bengan är..mobbad! (a) efter skolan satt jag & fatima kvar i skolan och gjorde hemkunskapslägenheten enda till klockan va 5.men blev nästan helt klar. (a)  kom hem och pluggade fysik eller vad det är,haha. sen åkte till stora city..värnamo. :) sen hem och gosade ner mig i soffan. :love: sen nu sitter jag här, jag är beroende av min kära dator ;) men nu ska jag ta & krya ner i sängen och försöka att inte somna. är otroligt trött idag, :) ni får ha det bra! imon kommer ellen till mig på morgonen för vi har sovmorgon och GRATTIS TILL MOPPEKORTET TÖNT! :D du är bäst! sen efter skolan ska vi åka lite (a) vi hörs! pusssar :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback