'

jag gillar att vattna blommor :')

förlåt för dålig uppdatering, men har verkligen inte orkat & har haft fullt upp! haha :)
i fredags va jag med mina hela dagen tror jag, vi tog massa kort och så ;) sen i lördags så åkte jag & mamma till smålänningen, sen åkte hem & bakade två kakor, mumsigt ! sen kom ellen, vi åt & gjorde oss i ordning, sen körde jocke mig&ellen till bella i rydaholm, vi flummade och tog fina "hund" kort, hahaha ;) sen kom julia, tina & lill, vi gick till annie och sen kom hanna & amanda också, sen stack vi till thorén :) vad som hände där behöver ni inte veta, tack för kvällen iallafall! söndag: vaknade och så, mådde inte rikitgt bra, och sen blablabla. gjorde oss i ordning & åkte till horda, jag&ellen. :) åkte till hanna&victor och fikade, kollade på tv och lite sånt. sen åkte vi vidare till rydaholm, träffade sandolf, den plutten (a) sen åkte vi till hjortsjö & typ va där, hihi :G ...2 timmar senare.. åkte hem från rydaholm och trodde jag skulle bli en isbit, seriöst, det är sjukt kallllt! sen gosade jag ner mig i sängen och försökte tina upp, sen kom matilda, vi åkte en runda på mopeden och så, längtar verkligen till onsdag & jag måste klara det! :D imon är det prao & borta från skolan i tre veckor, skönt som tusan! :) hörs imon! pusssar :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback