'

fint åsa...FINT!

hejsan :) vaknade & steg upp, va helt seg. först matte& jag fick VG på provet, sen idrott & vi hade något skiprov, som va cp. ;) sen hemkunskap. sen mat, men det va äcklig mat så jag pluggade fysik&so istället. sen hade vi fysik & läxprov, sen sista lektionen soprov, tur så har man mobil & emiliasandgolfpluggghäst bakom sig. :d sen slutade vi, efter skolan skulle jag gå hem..eller jag kunde inte bestämma mig men i sista sekunden sprang jag till ellens buss & åkte med henne hem. :) busigt! när vi kom hem åt vi potatis och köttfärsgratäng, det va mumsigt! :cool: sen bytte vi om till ridkläder & fixade hästarna, dom är så himla mysiga! :d åh, (L) det tog typ 2timmar, sen tog vi lite kort, :). sen gick vi in & bytte om & så. sen provade ellen lite fina kläder :) sen gick vi ut & tog lite kort.. igen! :d osa:love:traktor ellen- det klia på mitt ben! ÅH BRÄNNÄSSLOR :D sen gick vi & tog in hästapollllarna! :P sen kom magnus & magnus med pizzzzAA till oss (a) KEBAB! :D efter det gick vi upp & kollade på idol, seriöst det suger detta året! hahahaha ;) fan att sebastian åkte ut, hahah min&ellens idol (Y) sen låg vi i soffan & chillade, det gör vi fortfarade. är fan hur trött som helst. xd sen ringde paul också, han va i bor & kom inte hem (y) & jag va inte hemma heller.. :bigeye: så han skulle gå hem, men liftade istället, hahah :) tur att han kom hem iallafall! om en stund lär jag och ellen ha slocknat, hahahaha det måste vara något sömnmedel här ute i skogen. xd sen ringde julia svensson mig också, fråga mig inte varför, ahah :) men nu ska vi dra & ellen ska bära in clarabååååt tilll sitt rum, haah :d är man trött.. så är man. :') imon blir det kanske rydaholm, vet inte riktigt. får la se vad som händer, pussssar :') :love:






 


























Kommentarer
milia säger:

men..milia är int plugghäst ;o

bara allmänt smaaaart :D <3

2010-10-02 | 13:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback