'

i miss u dadi, sis (L) love you!

hejsanhoppsan pluttar! (a) gårdagen kunde knappast bli mycket bättre än va den va! :) vaknade vid 8 ungefär & gjorde håret till en bulle. åkte in med mamma till praon, gjorde massa saker, sen åt vi på appla, jag, tove, edwin & ellen, när vi kom dit och hade precis tagit av oss ytterkläderna och skulle äta så gick brandlarmet & vi fattade ingenting, haha. fick stå ute i regnet och det kom två brandbilar. :S sen efter praon va jag ute i den fina snövädret lite (a) sen gjorde jag moppeprov, och vet ni ? JAG KLARADE DET.. på första försöket..riktigt glad måste jag säga (: sen åkte vi buss hem. en ovanligt bra dag.. <3 idag: vaknade och så, lockade håret, typ sprang upp till tåget.. + att jag typ slog ihjäl mig, det va hur halt som helst, men mysigaste vädret på länge! solsken, kallt & snö (a) åkte in med tåget till praon, idag har det varit rätt chill, gjort massa presentkort och lite sånt pyssel, idag va egentligen min sista dag eftersom jag skulle vara ledig imon, men det blev ändringar.. jag slapp åka till jököping imon, shiet va skönt! rättegången hade gått fortare än vad dom trodde så jag vittnade via telefonen istället, och det va typ minst lika läskigt, alla i hela den salen hörde mig, så nu vet "påtändaren" vad jag heter (y) han kan gå och dö, för jag vet va han heter också! sådetså.. ;N jag och ellen är äkta tjockisar idag, vi åt på lilla krogen, fybubblan vad gotti! sen efter praon kom ellen & vi åkte hem. kom hem och såg att moppen stod i garaget, den kan gå och dö typ :( gick in och satte mig vid datan, jag är helt beroende av den! :( först va jag värsta nnörden, sen inte, sen nu igen är jag det.. men det finns typ inget att göra heller så...umgås med min bästa vän datorn är ett bra tidsfördriv.. ligger och lyssna på julmusik, så himla mysigt! känner bara för att bo i min säng, i flera dagar, bara gosa ner sig & sova jätttttttttelänge, typ som björnarna..skönt! nu snöa det hur mke som helst, love it! det är så mysigt..:(  puss på er! :love:

a tree without leaves
a soul without love
an eye without tears
a car witout tires
a life without you

bilder från idag.


bilder från igår.






 


Kommentarer
malin säger:

OMG ÅSA, HAHA, FYYSKÄMS! :D

2010-10-22 | 14:11:27
Bloggadress: http://molllyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback