'

-

hejhejhejhejhej :) i lördags drog jag & ellen till rydaholm, fy farao vad det va roligt, verkligen askalas! :D först åkte vi tåget till bellla, fixade lite & sen stack ut. träffade hur många roliga folk som helst, tack för den kvällen :) drog hem vid 1 eller något sådant. jag & bella slocknade direkt medans ellen inte kunde sova, haha :D sen söndag: jag&ellen käkade pizza, det va gotti. sen gick vi hem till bella & åkte till bor, dom skulle träna :) jag följde med bort till träningen, sen kom minabrun' & jag vi stack ut en liten stund :) sen cyklade vi hem till henne, hennes nya fina hus, (a) måndag: skooola & äcklig mat.. så jag & bella cyklade hem & gjorde potatismos & hamburgare, det va gotti. fick värsta skrattanfallet, hahaha. sen tillbaka till skolan & ha svenska. efter skolan cyklade jag hem med fatima & mina, jag & mina kollade på tv & så, pluggade. sen nu ska jag ut & springa med mina, vi hörs! pusss :love:


det finns bara en person....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback