'

you always are my hero, i hope

hejsan =) hade inte tid att skriva va jag gjorde igår, så gör det nu. igår va det torsdag & efter skolan följde mina med mig hem, sen drog vi hem till henne för skulle låna en mobil av henne. för det va nämligen såhär.. iförgåkväll låg jag & smsade, sen skickades inte smsen så jag tänkte starta om mobilen, sen när jag skulle starta den igen så blinkade bara knapparna vitt, 7 gånger & vägrade starta. blev as sur, för mobilen är mitt liv typ. en iallafall, mina hade en mobil, men den funkade inte så vi drog hem till mig & pluggade. sen åkte jag till mina kusiner i värnamo, jag lärde mig två låtar på gitarr, hade en aning ont i fingrarna sen, men jag överlever. sen stickade jag på min fina halsduk innan jag somnade, den måste bli klar snart (a)

sen idag: äntligen fredag! känns som om vi hade helg nyss, skönt med en kort vecka. vaknade vid kvart i 8 & märkte att jag stängt av alarmet i sömnen, inte bra. sen kom natta & vi gick till skolan, började med matte, det va slappt. sen ídott, hemkunskap & fick reda på hemkunskaps lägenheten, MVG. :D sen mat, kebabbbbbb! fysik & sist so, helggg :') gick hem, hela grusplanen va som en enda stor vattenpöl,mysigt. mamma hade lämnat in min mobil idag, så idag va jag helt utan mobil & allt, grattis att jag klarade en dag. men när jag kom hem hade mamma fått en lånetelefon som jag kan ha..rosa! (a) och får troligtvis en helt annan sort, har haft 3 olika telefoner på 9 månader :s snart 4. hur lyckas jag? men dom bara går sönder utan att jag gör något med dom. sen ikväll åkte vi till min moster som har gift sig, och resten av släkten va där. sen kom jag hem för en liten stund sen. ska snart kolla lite på tv & stick på min halsduk, känner mig som en gammal gumma,  hihi :) nu ska jag ta & krypa ner i sängen & sova längeeeee. pussssAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback