'

utan dig är jag matt, jag vill va din äääääängel inatt ♥

I'm back! :D första advent i söndags.. shit va tiden går fort & sååå fint med snö. :) i söndags va jag med mina hela dagen typ, vi gjorde massa. sen igår skuulan, först på sjukhuset vid 8, va tillbaka i skolan till 9. sen kollade jag när ellen & dom tränade med skollaget, sen följde hon med mig hem, myspys. =) har så sjukt ont i halsen, blir nog sjuk snart.

vaknade vid typ halv 8 idag & sen kom mina & vi traskade till skolan, ;) tur att malin va i skolan, annars hade det varit rätt ensamt, haha både bellla, emilia & elllen away. mirlissa♥therlissa efter skolan åt jag lite snabbt, sen åkte jag & mamma till värnamo. hämtade min telefon som hade kommit tillbaka från lagningen, den är värsta klumpen känns det som. sen köpte vi massa annat roligt. kom hem & färgade håret och så.. :) imon är det studiedag & då kommer bellllut till mig, få väl se vad vi hittar på, hörs imon eller något! pussar :D ♥


söta  bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback