'

jag saknar dig, det gör ont

helllu puddingar! igår kom hanna&kotten till emilia, gick och mötte emilia hallberg. i saw you♥ sen gick vi hem till emila och tog massa kort & gjorde tacos wiihooo det är gotti :) tog masssa kort. sen kollade vi på film " den där mary" & " love actually", riktigt rooligt måste jag säga! :cool: sen vid typ halv 12 åkte hanna&kotten hem, jag & emilia följde emilia hem, det va helt mysigt att gå mitt på vägen & det va varken kallt elller mörkt,helt mysigt :) sen somnade vi vid halv 3 eller något, tack för dagarna! och nu cpa mitt tagentbord :( ska ut och springa snart, ha det fint! pussssar :love:

du fattar inte själv hur ont det gör, du förstår ingenting
om du bara kunde ändra tillbaka dig som du va innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback