'

så som en snöflinga faller, så faller jag för dig

hejsan (: vaknade & duschade o så, sen stack bort till skolan. först matte, gympa, hemkunskap & vi gjorde potatismos och köttbullar/bifffar, det va gottti :) sen lååååång rast, fysik & sist so. det har snöat som tusingen idag & det är såååå mysigt (a) man blir helt glad av det :d gick hem med mina, fixade mat, sen kom elllen båt, sen vid typ 18 gick vi ut i snön, vi åkte pulka, hahhaha :') och fulade oss masssa, sen kom patrik & simon också, simon var värsta mästerfotografen, äkta braigt. bilder kommer in typ på måndag eller något, för jag har inte överföringssaken hemma. kom in vid 21,30 & gjorde hemmagjord pizza, gottti. :) sen körde vi hem minabrun så hon slapp gå ensam i stora staden bor när det är -200000. (y) vet ni en sak..? jag älskar snö!!! :D nu är ellen jättttte tröttis, så vi ska sova, eller rättare sagt, ellen ska sova* ;) tack för en braig fredag folk! ni får ha det bra. go'natt pusssss ♥

gamla snö bilder :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback