'

jävla fuckhuvve - laserdase :)

hejsan hoppsan, vaknade vid 10 ungefär & åt frukost. sen kom evelina, matilda, jossan & cissi. vi åkte till växjö :) gick på "grand samarknad" & lite sånt, sen åt på donken. mysigt (a) hittade en tröja, lite toffsar & rosett till håret. :) sen när vi åkte hem stod det brandbilar och en sprängd bil mitt på vägen, lite läskigt. :) vi åkte hem vid 5 typ, åkte hem till mig & packade lite, sen vidare till värnamo, ska sova här inatt. :d när vi kom hem spelade jag gitarr, jag är grym på det, speciellt att spela "fall for you" är riktigt stolt :) just nu ligger jag i evelinas säng och lyssna på musik.. /för två veckor sen låg jag där, i din säng, exakt vid denna tiden..jag saknar dig. du betyder mest! I saw where I was two weeks ago\ nu ska vi.. ingen aning om vad vi ska göra :) någonting blir det nog, tack för dagen iallafall, mkt ruuuligt :) nu blir det film & godis! pusssssar ♥  

gina tricot - 149kr


you're the best I know baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback