'

ten days ago, it feels

det var kärlek vid första ögonkastet, du fick mig att känna så. det var stunder som fick mig att inse, att livet var menat för oss två. och om jag ska va ärlig, har jag inte känt den känslan. förräns jag träffade dig. och om min  dröm är riktig, så vill jag att vi tar de väldigt försiktigt. jag orkar inte med nåt svek, för jag klarar inte av det. har växt ifrån all lek. ja, jag hoppas du förstår de! det som jag behöver är närhet, ja jag behöver din värme. och jag   vill bara ha din kärlek. du får mig att känna såhär, du tar mig till en ny värld. du får min värld att snurra, den snurrar så hårt för dig. du får min puls att pumpa. för du är en sån fantastisk grej. för mig är du den enda. ja du vet, jag gör allt för dig. så låt oss lära känna varandra. för jag vet att du vill, för du är så underbar. men vad tjänar det till om jag inte får något svar. kan du ge mig en chans? så du ser vad vi kunde ha. du får mig att bli bländad av ditt fina leende. ögon som tindrar, ändrar mitt beteende. jag bara ser det, allt finns hos dig. det som jag undrar, är jag den rätta för dig? jag bara känner och vill så mycket mer. när jag sluter mina ögon, är det dig som jag ser. jag faller för dig, kan du fånga mig i din famn? min dröm blir sann när du bär mitt efternamn. jag tänker och känner, snälla kan du svara. vill höra ett ja, så vi kan få vara. vill känna lycka och alltid vara älskad.
dig vid min sida är nåt jag önskar. vill att du förstår, och följer ditt hjärta. tänk om jag kunde vara den rätta. korten är på bordet, nu vet du vad jag känner. kommer alltid vara du, vad som än händer! jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så. glöm allt det dumma som jag sagt. du och jag har varit vänner ganska länge nu. och jag tror jag börja inse vad jag känner nu, vill vara mer än din vän, ska göra allt jag nånsin kan för att göra dig till min. jag vill va hon du kan ringa när saker är skit. jag vill att du ska va han jag vaknar upp bredvid. för varje gång jag är med dig blir jag så varm. det pirrar i hela kroppen jag vill bara ta din hand och aldrig släppa taget, bara få va i din närhet. kyssa dig på munnen och bara ge dig all min kärlek. skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det. ligger sömnlös på nätterna och bara tänker på dig, oavsett hur lång tid det tar, jag kommer vänta på dig. för det är du värd, jag kan svära på min mamma, jag har aldrig varit så kär. för när jag ser dig, vill jag va med dig, det bara är så. det som en gång va du&jag, är nu idag ett tomt kapitell i en saga som inte slutade bra. för när jag lutar mig tillbaka ser jag bilder på oss. vill inte sakna dig och det vi haft, men bara tanke på ditt leende varme upp hela min kropp. har inte alltid varit ärlig och rak, men saker har förändrats sen du lämnade stan. jag svär på min grav att du är allting för mig och jag är kär än idag. snälla ge mig en chans, jag lever för dig på samma sätt som jag lever för allt. vet att du kan se mig som den jag brukade va, i mitt hjärta kommer det föraltid vara du & jag. shit, det här är svårt, jag blir bara mer kär för varje dag som går. jag vill bara dig. till ett paradis, där bara vi skiter i allt & alla och skapar ett liv. jag ska kämpa för dehär för du är han jag vill ha, och jag vet att det kan bli bra. när jag drömmer är det alltid du som är i drömmen. du va lågan i mitt liv, det va du. det bara ÄR så ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback