'

det är som att hugga i sten, inget händer, jag kommer ingenstans.

en vecka & jag orkar inte mer.. :'(  ♥ sov hos ellen inatt, tog ett tag innan jag somnade & vaknade vid kvart i 6, gick upp vid kvart över, fattar inte hur man orkar det varje dag. va verkligen döttstrött, sen somnade jag i bussen också, det va ju lite.. pinsamt. (: kom till skolan iaf, valde nyss e-val idag, gympa igen. sprang runt & fulade oss i gympasalen, sen slutade. gick hem & pratade med fatima på vägen, kom hem & gjorde lite mat, men kunde typ inte äta som vanligt. sen satte jag mig i soffan & skulle plugga men lyckades somna, vaknade vd 19 & pluggade. sen nu sitter jag vid den här drogen igen..ska snart plugga lite till. hejjjdå ♥

du vet redan sanningen, det är inget slut.
ett steg från dig gör bara så jävla ont.
allting har en mening, du är min mening.
du hade tid, jag har rätt, det kändes.
en vecka..jag fattar fortfarande ingenting.
en dag, försvinner jag. det kan du räkna med.


Kommentarer
Amirsigrid säger:

Site was very helpful. thank you

2011-07-20 | 13:41:49
Bloggadress: http://amirsigrid.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback