'

sluta bry dig, föfan :)

hejsan hopppsan! snön gör mig så glad :D om den bara kunde hålla sig denna gången & stanna. idag är det måndag, helgen har gått alldeles för fort. första lektionen va franska, det va slappt, jag & lollo hade värsta skrattanfallet, hahah rose-marie älskar oss :) sen syslöjd, biologi, matte & sen gick jag & bellluuut hem till mig & gjorde mat (a) kuligt! sen gick vi tillbaka, hade långlånglång håltimma, sen sist va svenska. blev klar med min krönika, götti :) sen stannade jag kvar och kollade på när skollaget tränade, tuffft. sen gick hem med mina brun' ännu tufffare, tuffast! :d sen pluggat länge, för länge. så nu ska jag ut en sväng med mina brun & chilla i det fina slasket :cool: matte prov imon & jag kommer få ig (y) pusssssar! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback