'

jag älskar snö =)

hejjjjjsan :) igår va jag med matilda & evelina i stallet, skrattade nästan så jag kissade ner mig. träffade en kompis som jag har gått med på dagis utan att känna igen henne, skummmmmmmt. kom hem vid halv tio & kunde inte sova, kollade på pensionärsjävlar, ruuligt. (; sen idag: vaknade av att bror väckte mig, gick upp & sen mötte natta, så gick vi till skolan. första dagen idag, på 3 veckor, rätt skönt med lov ändå! :) efter skolan följde jag med ellen hem, när vi kom hem åt vi & sen red i snöovädret, tog en skrittrunda & pratade massa, va hur halt som helst. sen fixade vi massa & så, sen gjorde vi en snögubbe, hhaahha söt (a) sen gick vi in & slängde in oss i duschen, spelade kort & åt popcorn, myssspyssssss (a) just nu ligger jag i ellens säng & ska snart sova, måste upp tidigare än vanligt imon, eftersom ellen bor mitt ute i skogen & åker busss. menmen, det funkar nog det med! ;) här kommer lite bilder på våran fina gubbbe, rrrrrakel! ellens älsklingsnamn. nu blir det att släcka lampan & försöka sova, go'nattpusssar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback