'

I will not give up because it's you I want, belive me it's true ♥

just nu, denna tiden, för en vecka sen, va jag med dig & det är det mesta jag saknar i mitt liv! utan dig är jag ingen, verkligen ingen! you're the best i know ♥

hejjsan,sitter här & lyssna på världens bästa spotifylista. sov hos elsklingsnattan inatt. somnade vid halv 7 i morse eller något, sen vid 7 kom patrik in och väckte oss, stängde av datan & sen la vi oss. sov till 11 eller något, låg i sängen & tänkte lite tills natta vaknade.. 7 dagar sen, så jävla ont.. sen natta fixade frukost till mig (a) utan dig just nu skulle jag inte ens överleva. sen åkte vi till stallet, mockade & så först sen skulle vi rida två på walewska, det gick kanon ända tills påvägen hem, natta red med sadel & jag satt bakom sadlen, vi galopppppperade & det gick fint (y) ända tills vi skulle sakta av, walwska fick världens stuttsigaste trav & jag flög hur mke som helst, fick panik typ och kramade sönder natta, sen *POFF* så låg vi där i ett dike med stenar & hade ramlat 3m ner. kan säga att det finns skönare saker än att ramla på stenar :) vi kunde typ inte röra oss & hästen sprang iväg, så fick ringa till Lena & så, sen kom hon tillbaka med walewska & vi red hem, lyckat! kom hem vid halv 6 & duschade, gick sen till natta & vidare upp till konsum, tåget gick vid 18,05..it hurts ♥ sen hem till mig & åt tacopaj, vill ni veta?! jag tål tacos igen, så himla gottit :) slipper att spy av tacokrydda, åt det första gången igår.. på typ 4 år =) så gotti! just nu ligger natta i soffan & sover, hon kollar på toy story 2 med stängda ögon rättare sagt. så nu ska jag väcka henne & tvinga med henne ut, ni får ha det bra! pussssar trolllllis ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback